Winter-verjaardagskaart



  
 

Ik heb deze kaart opgebouwd n.a.v. een sketch van de club van Tiets.
Het formaat is anders, dan waar ik gewend ben mee te werken (18x12)
en het zijn behoorlijk wat laagjes. 
Ik had alle laagjes klaar en begon vrolijk te plakken. 
Je raad het al: in verkeerde volgorde... 
Maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.

Het stempeltje is van Nellie Snellen.
Het plaatje is ingekleurd met aquarel potloden.
Het is misschien wat minder strak, maar heeft ook zo zijn karakter.

Ik heb de kaart gefotografeerd, toen het al wat begon te schemeren. 
Op de onderste foto vind ik de kleuren het beste uitkomen.

Er zitten veel kleine details in deze kaart, zoals:
pailletjes die met de hand vastgemaakt zijn op het lichtblauwe lint wat horizontaal loopt,
het doorrijgen van het zilvere papiertje aan de linkerkant,
meerdere laagjes op de sneeuwster,
een extra pailletje op de strik, etc.


Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:

Het thema: winter 
De club van Tiets
(Het is mij nog niet gelukt om mijn kaart op deze site te plaatsen)
Zie ook:
http://kaarten-maken-met-tiets.clubs.nl/

Het thema: Feest
AnMa-creatief
Dit is mijn 2e kaart, waarmee ik meedoe.
Zie ook:
http://anmacreatief.blogspot.com/

Het thema: Feest en gebruikmakend van een stempel
Nadia's challenge blog
Zie ook:
http://nadiaschallengeblog.blogspot.com/


Reacties

  1. Wat een mooi kaartje en die kleuren zijn prachtig
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje weer. Bedankt dat je nog steeds meefeest bij Anmacreatief. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, de kleuren zijn erg mooi gecombineerd.
    Gezellig dat je nog eens meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En... heb je al een challenge gewonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe net mee aan alle challenges en de uitslagen beginnen vanaf a.s. zondag t/m 12 maart, dus géén idee. Maar zou wel erg leuk zijn. :)

      Verwijderen
  6. Wat een mooi kaartje in prachtige kleuren!
    Wat leuk dat je nog een keer meedoet met de AnMaCreatief feest-challenge...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart in deze prachtige paarstinten!

    Bedankt dat je komt meefeesten met de challenge bij AnMaCreatief.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw deze is ook erg mooi!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II