Postcard Owl

















De uil heb ik van een kleurplaat van www.kleurplatenenzo.nl en deze heb ik op de computer verkleind.
De uil is ingekleurd met een copic marker en viltstift.

De achterkant van de kaart, heb ik zelf gemaakt door zelf de streepjes erop te zetten, de randjes te scheuren en deze te ponsen met bruin en zwart stempelinkt.

De blaadjes zijn met een mal gedaan. Die mal hoort bij een 'oprol-roos', maar ik heb de verpakking niet meer, dus weet even niet de titel hiervan. 

Aan het koortje heb ik gouden kraaltjes geregen.

Ik heb een gewone postzegel gebruikt en daaroverheen gestempeld met de helft van een stempel van Memory Keepers. De stempel heet: Happy Holidays.
Omdat het niet goed droogt op de postzegel, heb ik er clear poeder overheen gestrooid en daarna het verwarmt met de heatingtool.


Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:

Scr@p-card-challenge:
Thema: mannenkaart
Zie ook:
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/

Crazy challenge:
Thema: anything goes
Zie ook:
http://crazychallenge.blogspot.com/



Reacties

  1. Mooie kaart Jacqueline, goed idee een kleur plaat verkleinen, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap cards challenge blog.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is lovely. Thanks for joining us at The Crazy Crazy Challenge this week!

    Mr. Linky is OK now. Pls, come back and add your card.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II