Happy Card


Gisterenavond gemaakt.
 Ik was helemaal in de ban van al die vrolijke kleurtjes: rood, rose, oranje, paars. 
Een beetje olilly style vind ikzelf... 
Ik word hier in ieder geval helemaal vrolijk van.
Ik hoop dat het dametje waar deze kaart voor bestemd is, er ook helemaal vrolijk van wordt.

Ik heb de stempel van Nellie Snellen gebruikt genaamd: Flower 
Het plaatje en de tekst heb ik met aquarelpotloden ingekleurd.
De papieren hartjes zijn uitgestandst m.b.v. een mal van Nellie Snellen.


Met deze kaart ga ik meedoen aan de volgende challenge:

'The Crazy Challenge'
Ik hoop dat ik aan alle voorwaarden voldoe, want ik kan de taal niet lezen.
Gelukkig hebben ze wel gedeeltes in het engels vertaald. 
Voorwaarden: Use a die or punch
Zie ook:
http://crazychallenge.blogspot.com/2012/02/cch-107-use-die-or-punch.html



Reacties

  1. Wat een vrolijk kaartje!
    Leuk dat je nog eens meedoet met de challenge van AnMaCraetief.

    Liefs Lotte

    Mag aub de dubbele woordferificatie uit? We willen graag bij iedereen een reactie achterlaten, maar dit kost ons enorm veel tijd.
    Alvast bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II